Schoenmaker Aan Huis Nederland B.V.
Hoofdkantoor
Vroege van Tol 2
6851 VR Huissen
Contact
T: zie uw rayon op de contactpagina
E: info@schoenmakeraanhuis.nl
Tips/Klachten
Open hier het tips / klachtenformulier
Schoenmaker Aan Huis Nederland en haar medewerkers nemen goede zorg serieus en vinden het belangrijk dat u als client tevreden bent. Tevredenheid van cliënten en verwijzers is voor ons dan ook een belangrijk item.
Als u niet tevreden bent of als uw ervaring anders is dan verwacht, probeer dit eerst te bespreken met de orthopedisch schoenmaker. In de praktijk blijkt dat een goed gesprek tussen u, of uw naaste, en een schoenmaker het beste werkt. Dit gesprek kan gaan over uw behandeling, de verzorging, de informatie die u heeft gekregen, hoe u te woord bent gestaan of andere voor u opvallende zaken. De betrokken medewerkers kunnen misschien direct een oplossing bieden of een misverstand recht zetten. Zij gaan hier graag met u over in gesprek. Daarnaast geeft u de schoenmaker de mogelijkheid om de zorg te verbeteren. Zo kan ook worden voorkomen dat anderen iets vergelijkbaars ervaren. Op die manier maken we samen merkbaar betere zorg. Ook tips en complimenten zijn welkom.
Wenst u een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Zorg
Vroege van Tol 2
6851 VR Huissen
T: zie uw rayon op de contactpagina
E: info@schoenmakeraanhuis.nl
Open hier het tips / klachtenformulier