Schoenmaker aan huis
Arnhem

Arnhem

Jorg Janssen heeft al meer dan 15 jaar ervaring in de orthopedische schoentechniek en in de samenwerking met specialisten in gerenommeerde ziekenhuizen en revalidatiecentra. Het vak zit bij ons in de familie, dus ik riep al vanaf mijn 11e levensjaar dat ik orthopedisch schoenmaker wilde worden.

Na veel technische ervaring op gedaan te hebben in de regio Arnhem/Nijmegen en 10 jaar lang met veel specialisten in alle gerenommeerde ziekenhuizen in de regio Utrecht te hebben samengewerkt, besloot ik geheel zelfstandig mijn vak te gaan uitvoeren. Dit om de beste zorg te kunnen leveren aan mijn klanten. Traditioneel het gehele traject van a tot z kunnen begeleiden met de nieuwste technieken van nu.

Voetproblematiek kan variëren van groot tot klein, net zoals de oplossing hiervoor. Uw wens is mijn uitgangspunt en ik adviseer u graag gratis en vrijblijvend naar onze mogelijkheden. Persoonlijke aandacht bepaald kwaliteit. Om de juiste oplossing bij een probleem te vinden is een luisterend oor van groot belang.

Stel een vraag door het contactformulier in te vullen / gebruik de Whatsapp knop of bel.
Jorg Janssen staat u graag direct te woord.

Tips/Klachtenformulier

Schoenmaker Aan Huis Nederland en haar medewerkers nemen goede zorg serieus en vinden het belangrijk dat u als client tevreden bent. Tevredenheid van cliënten en verwijzers is voor ons dan ook een belangrijk item.

Als u niet tevreden bent of als uw ervaring anders is dan verwacht, probeer dit eerst te bespreken met de orthopedisch schoenmaker. In de praktijk blijkt dat een goed gesprek tussen u, of uw naaste, en een schoenmaker het beste werkt. Dit gesprek kan gaan over uw behandeling, de verzorging, de informatie die u heeft gekregen, hoe u te woord bent gestaan of andere voor u opvallende zaken. De betrokken medewerkers kunnen misschien direct een oplossing bieden of een misverstand recht zetten. Zij gaan hier graag met u over in gesprek. Daarnaast geeft u de schoenmaker de mogelijkheid om de zorg te verbeteren. Zo kan ook worden voorkomen dat anderen iets vergelijkbaars ervaren. Op die manier maken we samen merkbaar betere zorg. Ook tips en complimenten zijn welkom.

Wenst u een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Zorg