Schoenmaker aan huis
Amersfoort

Amersfoort

Wie ben ik
Mijn naam is Frank Roseboom. Ik ben een orthopedisch schoentechnicus met ruim 20 jaar ervaring in het vak. Ik heb een aantal jaren schoenen vervaardigd voor gerenommeerde bedrijven en heb daarna, als zelfstandig ondernemer, orthopedische spreekuren verzorgd voor klanten van ziekenhuizen en revalidatiecentra.

Wat doe ik
Inmiddels ben ik, met een aantal collega’s, gestart als “schoenmaker aan huis”.
Ik kom letterlijk bij u aan huis, bespreek uw klachten, meet uw voeten en bekijk met u welk type schoen voor u het meest geschikt is. Uiteraard ben ik ook geïnteresseerd in uw wensen met betrekking tot leersoort en kleur.
Zodra de schoenen klaar zijn kom ik weer bij u thuis om ze af te leveren en de pasvorm te testen. Mochten er nog aanpassingen nodig zijn dan regel ik dat.

Wat betekent dat voor u?
U kunt mij benaderen als u (semi) orthopedische schoenen, op maat gemaakte steunzolen of aanpassingen aan confectieschoenen nodig heeft. Als u een verwijzing van een medisch specialist heeft regel ik de administratieve vervolgstappen voor u.

Stel een vraag door het contactformulier in te vullen / gebruik de Whatsapp knop of bel.
Frank Roseboom staat u graag direct te woord.

Tips/Klachtenformulier

Schoenmaker Aan Huis Nederland en haar medewerkers nemen goede zorg serieus en vinden het belangrijk dat u als client tevreden bent. Tevredenheid van cliënten en verwijzers is voor ons dan ook een belangrijk item.

Als u niet tevreden bent of als uw ervaring anders is dan verwacht, probeer dit eerst te bespreken met de orthopedisch schoenmaker. In de praktijk blijkt dat een goed gesprek tussen u, of uw naaste, en een schoenmaker het beste werkt. Dit gesprek kan gaan over uw behandeling, de verzorging, de informatie die u heeft gekregen, hoe u te woord bent gestaan of andere voor u opvallende zaken. De betrokken medewerkers kunnen misschien direct een oplossing bieden of een misverstand recht zetten. Zij gaan hier graag met u over in gesprek. Daarnaast geeft u de schoenmaker de mogelijkheid om de zorg te verbeteren. Zo kan ook worden voorkomen dat anderen iets vergelijkbaars ervaren. Op die manier maken we samen merkbaar betere zorg. Ook tips en complimenten zijn welkom.

Wenst u een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Zorg