Uw orthopedisch schoenmaker aan huis!

Uw orthopedisch schoenmaker aan huis!

Neem contact op

Hoofdvestiging

Vroege van Tol 2
6851 VR Huissen

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 08:00 – 18:00 uur
Ook mogelijk in avond (op afspraak)

Spreekuur locaties Amsterdam

Podozorg Amsterdam
Ottho Heldringstraat 13
1043 AM Amsterdam

Huisartsenpost Buiksloterham
Distelweg 437
1031 HD Amsterdam

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 08:00 – 17:00 uur
Ook mogelijk in avond (op afspraak)

Kies uw (dichtstbijzijnde) regio en neem contact met ons op.

Sfeerbeeld schoentechniek | Schoenmaker aan Huis

Almere

Sfeerbeeld gereedschaprek | Schoenmaker aan Huis

Amersfoort

Sfeerbeeld schoenspanners 1 | Schoenmaker aan Huis

Amsterdam

Uw orthopedisch schoenmaker aan huis!

Arnhem

Sfeerbeeld gereedschaprek | Schoenmaker aan Huis

Barneveld

schoenmakeraanhuis fournituren | Schoenmaker aan Huis

Beilen

schoenmakeraanhuis fournituren | Schoenmaker aan Huis

Drachten

Sfeerbeeld Gereedschap 1 | Schoenmaker aan Huis

Ede

schoenmakeraanhuis fournituren | Schoenmaker aan Huis

Gouda

Sfeerbeeld tafelgereedschap 1 | Schoenmaker aan Huis

Groningen

Sfeerbeeld schoenspanners 1 | Schoenmaker aan Huis

Hoogeveen

Sfeerbeeld schoenspanners 1 | Schoenmaker aan Huis

Hilversum

schoenmakeraanhuis specificaties | Schoenmaker aan Huis

Nijmegen

Sfeerbeeld tafelgereedschap 1 | Schoenmaker aan Huis

Schoonhoven

Sfeerbeeld tafelgereedschap 1 | Schoenmaker aan Huis

Tiel

Sfeerbeeld schoentechniek | Schoenmaker aan Huis

Utrecht

Sfeerbeeld tafelgereedschap 2 | Schoenmaker aan Huis

Veenendaal

Tips/Klachtenformulier

Schoenmaker Aan Huis Nederland en haar medewerkers nemen goede zorg serieus en vinden het belangrijk dat u als client tevreden bent. Tevredenheid van cliënten en verwijzers is voor ons dan ook een belangrijk item.

Als u niet tevreden bent of als uw ervaring anders is dan verwacht, probeer dit eerst te bespreken met de orthopedisch schoenmaker. In de praktijk blijkt dat een goed gesprek tussen u, of uw naaste, en een schoenmaker het beste werkt. Dit gesprek kan gaan over uw behandeling, de verzorging, de informatie die u heeft gekregen, hoe u te woord bent gestaan of andere voor u opvallende zaken. De betrokken medewerkers kunnen misschien direct een oplossing bieden of een misverstand recht zetten. Zij gaan hier graag met u over in gesprek. Daarnaast geeft u de schoenmaker de mogelijkheid om de zorg te verbeteren. Zo kan ook worden voorkomen dat anderen iets vergelijkbaars ervaren. Op die manier maken we samen merkbaar betere zorg. Ook tips en complimenten zijn welkom.

Wenst u een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Zorg