Schoenmaker aan huis
Stephan Wonink

Stephan Wonink

Mijn naam is Stephan Wonink.
In 2010 heb ik succesvol mijn studie afgerond als orthopedisch schoentechnicus. Na mijn opleidingen lts metaaltechniek en mts werktuigbouwkunde ben ik met de opleiding  orthopedische schoentechniek begonnen en werk ik al ruim 20 jaar als schoenmaker. Van huis uit ben ik in de schoenen geboren, zoals men dat zegt. Mijn ouders hebben altijd schoenwinkels gehad en ook mijn opa zat in de schoenen branche. Van mijn drie broers, werken er twee in de orthopedie de derde werkt ook met leer als meubelhersteller.  Ik heb bij een aantal orthopedische bedrijven gewerkt, waar ik op diverse aanmeet locaties met verschillende doelgroepen ervaring heb opgedaan. Verder heb ik een aantal branche gerichte certificaten behaald, zoals functiegericht verstrekken van orthopedische hulpmiddelen, specialisme de diabetische voet, voetproblemen bij HMSN en verschillende symposia dagen bijgewoond om voetproblemen beter te kunnen behandelen.

Inmiddels is het tijd voor een nieuwe uitdaging, met een geweldig concept als schoenmaker aan huis. Omdat wij geen kostbaar pand en personeel en dergelijke hebben, maakt dit het zo toch mogelijk om onze producten door de beste vakmensen te laten vervaardigen, ondanks de zorgverzekeringen steeds minder vergoeden voor dit soort producten. Echt Nederlands vakmanschap, door mensen met passie voor het vak gemaakt. Dat is wat mij zo aanspreekt aan dit concept. Mijn werkplaats is gevestigd in Schoonhoven, waar mijn vrouw Anne en ik ook wonen. Vanuit hier kom ik bij u thuis of op een aanmeet locatie in uw buurt, als u dat prettiger vind. Mijn werkgebied is het Groene Hart, rondom Gouda, maar neem gerust contact met mij op om te kijken of ik ook bij u aan huis kan komen!

Stel een vraag door het contactformulier in te vullen / gebruik de Whatsapp knop of bel.
Stephan Wonink staat u graag direct te woord.

Rayon van Stephan Wonink

Almere

Gouda

Schoonhoven

Utrecht

Tips/Klachtenformulier

Schoenmaker Aan Huis Nederland en haar medewerkers nemen goede zorg serieus en vinden het belangrijk dat u als client tevreden bent. Tevredenheid van cli├źnten en verwijzers is voor ons dan ook een belangrijk item.

Als u niet tevreden bent of als uw ervaring anders is dan verwacht, probeer dit eerst te bespreken met de orthopedisch schoenmaker. In de praktijk blijkt dat een goed gesprek tussen u, of uw naaste, en een schoenmaker het beste werkt. Dit gesprek kan gaan over uw behandeling, de verzorging, de informatie die u heeft gekregen, hoe u te woord bent gestaan of andere voor u opvallende zaken. De betrokken medewerkers kunnen misschien direct een oplossing bieden of een misverstand recht zetten. Zij gaan hier graag met u over in gesprek. Daarnaast geeft u de schoenmaker de mogelijkheid om de zorg te verbeteren. Zo kan ook worden voorkomen dat anderen iets vergelijkbaars ervaren. Op die manier maken we samen merkbaar betere zorg. Ook tips en complimenten zijn welkom.

Wenst u een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Zorg