Nieuwsbericht

Orthopedisch Veiligheidsschoeisel thuis aangemeten


Orthopedisch Veiligheidsschoeisel thuis aangemeten

Schoenmaker Aan Huis levert gecertificeerde (semi-) orthopedisch veiligheidsschoeisel en werkschoenen. Schoenmaker Aan Huis heeft jaren lange ervaring met het maken van gecertificeerde veiligheidsschoenen. Schoenmaker Aan Huis houdt zich aan de strenge Europese certificering en normering voor veiligheidsschoenen. Een orthopedische voorziening, zoals een steunzool, een semi-orthopedische schoen of een volledig op maat gemaakte veiligheidsschoen, mag alleen gemaakt worden door een bedrijf dat de certificering kan garanderen en borgen. Schoenmaker Aan Huis kan dat.

Orthopedische veiligheidsschoeisel worden vaak vergoed dmv een offert traject bij het UWV. Je kunt zelf op de website van het UWV een aanvraag doen. Voor deze aanvraag heb je een offerte nodig van Schoenmaker Aan Huis. Wij komen bij je thuis langs om alles in kaart te brengen en om aan te meten. Als het UWV goedkeuring geeft op de aanvraag kunnen we aan de slag. Schoenmaker Aan Huis is bekend bij het UWV als vaste leverancier. Heb je een aanvraag ingediend of ga je dit doen en wil je dat we langskomen voor een gratis en vrijblijvend advies? neem hier contact met ons op.

Meer informatie over orthopedische veiligheidsschoenen en werkschoenen klik hier.

neskrid neskrid cherokee s3.jpg | Schoenmaker aan Huis

Tips/Klachtenformulier

Schoenmaker Aan Huis Nederland en haar medewerkers nemen goede zorg serieus en vinden het belangrijk dat u als client tevreden bent. Tevredenheid van cliënten en verwijzers is voor ons dan ook een belangrijk item.

Als u niet tevreden bent of als uw ervaring anders is dan verwacht, probeer dit eerst te bespreken met de orthopedisch schoenmaker. In de praktijk blijkt dat een goed gesprek tussen u, of uw naaste, en een schoenmaker het beste werkt. Dit gesprek kan gaan over uw behandeling, de verzorging, de informatie die u heeft gekregen, hoe u te woord bent gestaan of andere voor u opvallende zaken. De betrokken medewerkers kunnen misschien direct een oplossing bieden of een misverstand recht zetten. Zij gaan hier graag met u over in gesprek. Daarnaast geeft u de schoenmaker de mogelijkheid om de zorg te verbeteren. Zo kan ook worden voorkomen dat anderen iets vergelijkbaars ervaren. Op die manier maken we samen merkbaar betere zorg. Ook tips en complimenten zijn welkom.

Wenst u een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Zorg