Nieuwsbericht

Bart Kerkdijk komt met unieke nieuwe service aan huis!


Bart Kerkdijk komt met unieke nieuwe service aan huis!

Sinds 1 september is er in Hoogeveen een nieuwe orthopedisch schoenmaker actief. Dit is ook nog eens een heel bijzondere, hij komt namelijk aan huis. Bart Kerkdijk is Schoenmaker aan Huis Hoogeveen en Beilen gestart om mensen beter en persoonlijker te kunnen helpen. Nadat hij in 2010 is omgeschoold als bewegingstechnoloog naar orthopedisch schoentechnicus heeft hij zich verder door ontwikkeld in het vak. Bart heeft veel ervaring met complexe voetproblemen maar ook voor relatief eenvoudige problematiek vind hij graag een oplossing. Hij verteld; ”Het maakt mij erg enthousiast als ik mensen met een simpele oplossing een wereld van verschil kan bieden. Mijn favoriete credo luidt dan ook; simpel waar het kan, moeilijk waar het moet”.

Bart is een vakman met een brede ervaring met verschillende mensen en doelgroepen zoals sporters, mensen met diabetes, mensen met reuma en mensen met neurologische aandoeningen, jongeren en kinderen. Hierbij komt hij langs voor een advies mbt steunzolen, OVAC, semi-orthopedische schoenen, orthopedische schoenen of gewoon een goed schoenadvies.

Bart komt gratis en vrijblijvend bij u aan huis! 

Alle producten worden in Nederland geproduceerd en ik heb met alle zorgverzekeraars contracten. 
Maak een afspraak met Bart op www.schoenmakeraanhuis.nl
of bel 06 21 30 66 47

Bart Kerkdijk
Bart Kerkdijk
Bart 1 | Schoenmaker aan Huis
Schoenmaker aan huis
Bart 1 | Schoenmaker aan Huis

Tips/Klachtenformulier

Schoenmaker Aan Huis Nederland en haar medewerkers nemen goede zorg serieus en vinden het belangrijk dat u als client tevreden bent. Tevredenheid van cliënten en verwijzers is voor ons dan ook een belangrijk item.

Als u niet tevreden bent of als uw ervaring anders is dan verwacht, probeer dit eerst te bespreken met de orthopedisch schoenmaker. In de praktijk blijkt dat een goed gesprek tussen u, of uw naaste, en een schoenmaker het beste werkt. Dit gesprek kan gaan over uw behandeling, de verzorging, de informatie die u heeft gekregen, hoe u te woord bent gestaan of andere voor u opvallende zaken. De betrokken medewerkers kunnen misschien direct een oplossing bieden of een misverstand recht zetten. Zij gaan hier graag met u over in gesprek. Daarnaast geeft u de schoenmaker de mogelijkheid om de zorg te verbeteren. Zo kan ook worden voorkomen dat anderen iets vergelijkbaars ervaren. Op die manier maken we samen merkbaar betere zorg. Ook tips en complimenten zijn welkom.

Wenst u een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Zorg